+ 2
Inlägg: 2556648
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Trilske: Man såg ju med blotta ögat att pucken klart och tydligt tog i mittstolpen!!!
Och naturligtvis 1-1 nu istället, riktigt kalkon 😡
Och naturligtvis 1-1 nu istället, riktigt kalkon 😡
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Trilske: Klart mål. Sen undrar jag om inte Östersund var väldigt nära att ha en puck inne när de gick runt målet också.
Något av hönsgård i försvaret åt båda håll.
Edit: 1-1 där.
Något av hönsgård i försvaret åt båda håll.
Edit: 1-1 där.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Trilske: Ja, den var inne men eftersom det är träningsmatch så får vi aldrig igenom det. Men mål av Folin ska det v
Men lär väl knappast bli någon målgranskning.