Inlägg: 2556651
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
bar mofftak: Det är försäsong för domarna också. Det var en rätt tydlig hög klubba för en ÖIK-spelare på Rubins som de också missade.
+ 2
Något av hönsgård i försvaret åt båda håll.
Edit: 1-1 där.