Inlägg: 2557701
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Tarasov: Tänk om han går till Frölunda, Hinken sa ju faktiskt för inte längesen att truppen var helt fördig förutom i förstalinan… nu är jag bara orolig men, vi har extremt många på backsidan nu också.
Sv: Silly season
Tarasov: Rundblad - Rubins, Norris - Brickley, Bernhardt - Näsén.
Det skulle vara något.
Det skulle vara något.
Nej inte just den, men gissar att vi landar honom snart då.