Tarasov: Tänk om han går till Frölunda, Hinken sa ju faktiskt för inte längesen att truppen var helt fördig förutom i förstalinan… nu är jag bara orolig men, vi har extremt många på backsidan nu också.
Inlägg: 2557716
Svarskommentarer
Sv: Silly season
{10015}:
Jo samtidigt trodde jag att vi kom att köpa 3 till innan första uppehållet så tror jag får rätt.
Jo samtidigt trodde jag att vi kom att köpa 3 till innan första uppehållet så tror jag får rätt.
Sv: Silly season
{10015}: Jag tror Hinken har rätt bra dialog med Norris, har låtit så i intervjuer osv.
Säger bl.a att Norris är den hemvändare som är ”närmast” en comeback
Säger bl.a att Norris är den hemvändare som är ”närmast” en comeback
Sv: Silly season
{10015}: Spelar han inte i Nordamerika spelar han här, vill minnas att Hinken har sagt att det alltid finns plats för en sådan som Norlinder. Det som bekymrar mig är att jag tänker att han måste gå igenom waivers, men det kanske han inte måste? Har inte så bra koll på det tekniska kring NHL/AHL.
+ 1