Smurfen: någon som vet om matchen i morgon sänds på expressen och/eller öa?
Inlägg: 2558098
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Brander:
Jag har sedan en tid tillbaka mycket lämpligt planerat in en tjänsteresa i Övik denna vecka…
Det ska bli otroligt intressant och se hur laget står upp mot Skellefteå. Uppspel från försvar till mittzon och med det undvikande av individuella misstag över 60 minuter blir det mest intressanta att se.
Det jag inte vill se är HA-dräll med pucken i försvars och mittzon, i matchen mot Östersund såg det faktiskt bra ut på den avdelningen, Östersund är kanske ingen riktig värdemätare men ack ändå!
En korv i första pausen och en kaffe i den andra!
Hoppas souveniraffären också har laddat upp och har öppet!
Ser fram emot i morgonkväll!!
Jag har sedan en tid tillbaka mycket lämpligt planerat in en tjänsteresa i Övik denna vecka…
Det ska bli otroligt intressant och se hur laget står upp mot Skellefteå. Uppspel från försvar till mittzon och med det undvikande av individuella misstag över 60 minuter blir det mest intressanta att se.
Det jag inte vill se är HA-dräll med pucken i försvars och mittzon, i matchen mot Östersund såg det faktiskt bra ut på den avdelningen, Östersund är kanske ingen riktig värdemätare men ack ändå!
En korv i första pausen och en kaffe i den andra!
Hoppas souveniraffären också har laddat upp och har öppet!
Ser fram emot i morgonkväll!!
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Brander: Nej, TV4 play, TV4 Hockey enligt digitalboxen.
18:00!!
SHL brukar alltid sälja ett gäng försäsongsmatcher exklusivt till kanalpappan.
18:00!!
SHL brukar alltid sälja ett gäng försäsongsmatcher exklusivt till kanalpappan.
+ 1