+ 1
Inlägg: 2558099
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{7639}: Att man samtidigt stöttar sitt lag med en slant är förstås bra men 449/mån är fortfarande rätt mycket tycker jag. Kan man inte köpa endast den matchen någonstans?
18:00!!
SHL brukar alltid sälja ett gäng försäsongsmatcher exklusivt till kanalpappan.