{7639}: Att man samtidigt stöttar sitt lag med en slant är förstås bra men 449/mån är fortfarande rätt mycket tycker jag. Kan man inte köpa endast den matchen någonstans?
Inlägg: 2558109
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Brander: Tror det var ett par år sedan det sålde enskilda matcher, men nu när matchen sänds på tv är det stor chans att den dyker upp på en fulstream. t.ex onhockey(punkt)tv
Varning! Se till att du har adblocker aktiverad annars blir du bara skickad på reklam resa.
Varning! Se till att du har adblocker aktiverad annars blir du bara skickad på reklam resa.
+ 3