Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Spanskaryttarn: Utan att sia om i vilken del att tabellen vi kommer tampas så tror jag inte Skellefteå kommer hålla till i toppen kommande säsong. Tycker so far att de är ett av de lagen som försvagats allra mest