Inlägg: 2558202
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Spanskaryttarn: Men ojdå, du skrev ju att det bara var vi och Skellefteå som hade "visat" intresse?
-Parallellt hade Agostino fört diskussioner med andra svenska klubbar, och då var Skellefteå det heta spåret.
-Parallellt hade Agostino fört diskussioner med andra svenska klubbar, och då var Skellefteå det heta spåret.
Länkar:
Spelet bakom: Ekonomisk smäll för Skellefteå efter brytningen med Kenny Agostino | SHL | Expressen
Spelet bakom: Ekonomisk smäll för Skellefteå efter brytningen med Kenny Agostino | SHL | Expressen
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Spanskaryttarn: Utan att sia om i vilken del att tabellen vi kommer tampas så tror jag inte Skellefteå kommer hålla till i toppen kommande säsong. Tycker so far att de är ett av de lagen som försvagats allra mest
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Spanskaryttarn: Alla får tampas med alla. Något topplag tror jag inte ni blir. Någonsin.
+ 6
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Spanskaryttarn: Ja (ignorerar din pik) nu är det i stort sett bekräftat av Expressen att kontraktet kommer brytas.
+ 2
Toppen att han kom in och rubbade balansen i Skellefteå också, ett toplag vi kommer att tampas med.