Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Spanskaryttarn: Men ojdå, du skrev ju att det bara var vi och Skellefteå som hade "visat" intresse?

-Parallellt hade Agostino fört diskussioner med andra svenska klubbar, och då var Skellefteå det heta spåret.