+ 3
Inlägg: 2559517
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Vi hade 10 Juniorer + en Luleå utbildad målvakt.ändå vinner vi!
+ 7
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Gillade att MoDo spelade rejält och fysiskt mot Skellefteå. Inga handväskor eller lösnaglar där. Kan rulla in några extra poäng genom att vara lite jobbiga.
SAIK hade typ fem forwards borta och spelade mycket juniorer.