{5647}: Gillade att MoDo spelade rejält och fysiskt mot Skellefteå. Inga handväskor eller lösnaglar där. Kan rulla in några extra poäng genom att vara lite jobbiga.
Inlägg: 2559521
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Gillade verkligen offensiven vi visade upp den matchen. Tycker vi hade samma pondus i offensiv zon som i HA ifjol.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Precis det jag också gillade , äntligen har vi mycke kilo !!!
Också Ö-viks vattnet på det !!!
Också Ö-viks vattnet på det !!!
+ 1