+ 2
Inlägg: 2559606
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Dundee: Jag utgår från att Greco och alla andra intressanta redan fått bud av hinken utan att nappa. Nu när det ändå är så sent kan vi ju lika väl invänta NHL och hoppas att det kommer upp nya namn på bordet. Om 2 v kanske vi har en annan kravprofil, Niederbach kan mycket väl knipa platsen i första. Jag är nästan mer orolig för Agaard i andra...
Men jaja 2 veckor kvar tills premiären men nog hade jag sett att man spikat laget innan serien börjar sedan kommer ju saker ändras under resans gång men laget man startar med bör ju vara klart.