Dundee: Jag utgår från att Greco och alla andra intressanta redan fått bud av hinken utan att nappa. Nu när det ändå är så sent kan vi ju lika väl invänta NHL och hoppas att det kommer upp nya namn på bordet. Om 2 v kanske vi har en annan kravprofil, Niederbach kan mycket väl knipa platsen i första. Jag är nästan mer orolig för Agaard i andra...
Inlägg: 2559607
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Sanny tippar er sist men tycker att ni har spets. Eller......? 🤔
+ 4
