+ 4
Inlägg: 2559664
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
mikenomad: Dubbla negationer är inte av ondo , eller var det tvärtom jag menade.
Bättre att folk är positiva, enklare att begripa syftet med det som skrivs då
Får tacka Tarasov för ett inslag som påvisar negationer väl då
www.youtube.com/watch?v=qs35t2xFqdU
Bättre att folk är positiva, enklare att begripa syftet med det som skrivs då
Får tacka Tarasov för ett inslag som påvisar negationer väl då
www.youtube.com/watch?v=qs35t2xFqdU
+ 2
"Det belyser lite av den brist på spets som jag tycker att det här laget saknar"
Han tycker att ni saknar brist på spets. Mao tycker han att ni har spets. Eller? 🤔