Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
mikenomad: Dubbla negationer är inte av ondo , eller var det tvärtom jag menade.

Bättre att folk är positiva, enklare att begripa syftet med det som skrivs då

Får tacka Tarasov för ett inslag som påvisar negationer väl då

www.youtube.com/watch?v=qs35t2xFqdU