Mackan: Undra varför bilderna blir på den ledden för ?
Inlägg: 2561735
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smurfen: Är ganska säker på att bilden tagits med mobilen vänd i "liggande" läge.
Dock så är det ganska så enkelt att vända bilden åt rätt håll igen. I original blir bilden "för lång". Den får inte plats här i textfältet på Hockeysnack. Så man får helt enkelt beskära bilden en aning. Så som jag har gjort här och nu. Lite pyssel och papp. Varsågod 👍
Dock så är det ganska så enkelt att vända bilden åt rätt håll igen. I original blir bilden "för lång". Den får inte plats här i textfältet på Hockeysnack. Så man får helt enkelt beskära bilden en aning. Så som jag har gjort här och nu. Lite pyssel och papp. Varsågod 👍
+ 4
