+ 4
Inlägg: 2561750
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rip Kirby: Du är yngre än 45 va? 😉
Tame fan är det inte en SHL-logga på isen!!
Då får vi hoppas att den blir kvar längre än den här säsongen, så vi besparar vaktisarna lite arbete!
Tame fan är det inte en SHL-logga på isen!!
Då får vi hoppas att den blir kvar längre än den här säsongen, så vi besparar vaktisarna lite arbete!
+ 2

Dock så är det ganska så enkelt att vända bilden åt rätt håll igen. I original blir bilden "för lång". Den får inte plats här i textfältet på Hockeysnack. Så man får helt enkelt beskära bilden en aning. Så som jag har gjort här och nu. Lite pyssel och papp. Varsågod 👍