Inlägg: 2566461
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Trilske: Bättre att Leksand får en krisstämpel på sig vad det lider, Frölunda har för bra lag för att hamna i botten ändå. 🙂
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Trilske: se björn hellqvist skrika o härja ger mig numera rysningar
Nu har ju fhc adderat tömmernes men var lite förvånad över att hasa kanske var en den mest framträdande offensiva backen för dom i slutspelet ifjol.
Men nog lockar denna drabbning lite mer nu när man spelar i samma serie, kanske främst för att ett av lagen kommer ha något av en krisstämpel på sig efter matchen.