Trilske: Bättre att Leksand får en krisstämpel på sig vad det lider, Frölunda har för bra lag för att hamna i botten ändå. 🙂
Inlägg: 2566470
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Keriksson:
Ja min första tanke var att frölunda nog lär hantera den bättre än leksand men samtidigt har man tappat mycket skägg i truppen i och med generationsväxlingen.
Men ja, med tanke på hur det har stormat kring leksand och deras försäsong lär det bli rejäl uppförsbacke om man inleder med två torsk.
Ja min första tanke var att frölunda nog lär hantera den bättre än leksand men samtidigt har man tappat mycket skägg i truppen i och med generationsväxlingen.
Men ja, med tanke på hur det har stormat kring leksand och deras försäsong lär det bli rejäl uppförsbacke om man inleder med två torsk.
+ 2