Inlägg: 2567276
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9233}: Tror LHC tyvärr kommer bli en riktigt svår nöt att knäcka. 5p på 2 matcher och kanske seriens bästa målvakt. Vi har dessutom Ranta borta ännu en match.
Det som talar för oss är att vi senaste åren varit riktigt stark hemma, och att det säkert blir ca 6000-7000 på läktarna.
Kommer bli en intressant match ur så många perspektiv.
Det som talar för oss är att vi senaste åren varit riktigt stark hemma, och att det säkert blir ca 6000-7000 på läktarna.
Kommer bli en intressant match ur så många perspektiv.
När Sockan vänder hem kommer han att välja ett lag i närheten av Härnösand. Både hans och hans tjejs släkt bor i Härnösand-området. Är vi kvar i shl är det givet att han väljer MoDo.
Det är dock sant att Ullmark känns mer MoDo-kär. ;)