Inlägg: 2567277
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nucky: Jag tror ni har en god chans om laget förmår hantera energin och det tryck som kommer vara nu när ni gör er första hemmapremiär i SHL på 7 år. LHC har överpresterat resultatmässigt de här två matcherna, skottstatistiken är totalt 44-77. Se "bara" till att få hål på Högberg någorlunda tidigt
Det som talar för oss är att vi senaste åren varit riktigt stark hemma, och att det säkert blir ca 6000-7000 på läktarna.
Kommer bli en intressant match ur så många perspektiv.