S-vikaren: Tack för en sekund i rampljuset här inne på tokboken! Och ja, utan modo som motståndare blev det väldigt mycket tråkigare, är glad för er skull att ni gick upp men det blir trist för oss att inte få möta er. dif och brynäs är inte ens kul att trolla.
+ 4