Soulless: Trodde jag stack ut när jag skrev att jag tror att Stråhle är borta efter jul. Sedan gick jag in och läste hans tråd på Gröngult... ouch.
Inlägg: 2569629
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Kontrakt till 2026, vette fasiken om löven kan betala två huvudtränare i 3 år.
Fast om greendevils börjar hänga upp avgångslakan över E4:an igen går det nog fort.
saxat från EP
`- 2022-05-24 • Signed to a a four-year contract extension by Björklöven`
Fast om greendevils börjar hänga upp avgångslakan över E4:an igen går det nog fort.
saxat från EP
`- 2022-05-24 • Signed to a a four-year contract extension by Björklöven`