mattias - 74: Brynäs kommer defilera i HA
Inlägg: 2573370
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
dempa:
Ja du får förmodligen rätt men det är långt kvar men det skulle nog ses som en besvikelse om inte Brynäs gick upp direkt.
Leksand har haft många lag i AS som varit bra men detta är ett av det bästa lag jag sett i HA, visst det skall till ett kval men får man möta IKO så vinner man. Jag vill se en snabb återkomst för BIF, matcherna mot Leksand behövs
Ja du får förmodligen rätt men det är långt kvar men det skulle nog ses som en besvikelse om inte Brynäs gick upp direkt.
Leksand har haft många lag i AS som varit bra men detta är ett av det bästa lag jag sett i HA, visst det skall till ett kval men får man möta IKO så vinner man. Jag vill se en snabb återkomst för BIF, matcherna mot Leksand behövs
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
dempa: tänk när Larsson och Scott är med. Ruggig tanke kommer kunna vinna tvåsiffrigt mot många lag