Inlägg: 2573390
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
mattias - 74: Brynäs el annat lag möter inte Shl-lag i kvalet till till Shl, är kvar, semi o final även i allsvenskan, om de inte ändrat
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
mattias - 74: har en bättre idé och det är att leksand åker ur 🤷🏻♂️ och Brynäs stannar kvar i HA
Ja du får förmodligen rätt men det är långt kvar men det skulle nog ses som en besvikelse om inte Brynäs gick upp direkt.
Leksand har haft många lag i AS som varit bra men detta är ett av det bästa lag jag sett i HA, visst det skall till ett kval men får man möta IKO så vinner man. Jag vill se en snabb återkomst för BIF, matcherna mot Leksand behövs