+ 1
Inlägg: 2574875
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Keriksson: Tror Mannberg är utköpt och kostar oss inga pengar längre. Konstigt att ingen plockar honom med tanke på hur oerhört bra han var för oss. Skulle definitivt stadga upp många lag i ligan, men han är ingen flashig poängspelare förstås.
+ 2
Tex, Nygren, Styf, Jacobson, Ingman, Marenis, Svenningsson, numera Norèn samt Nordin och Umegård i hockeyettan. Har säkert missat en eller flera.
Tycker dock någon klubb borde kunna ta över Mannbergs kontrakt....