+ 12
Inlägg: 2574873
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Tycker ändå det är tråkigt. Hade gärna sett att Norén fått en chans denna säsong. Men bra lösning såklart.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: då får man ta o kika lite på Mora i år också! Börjar bli någon spelare i varje lag man vill håll ett extra öga på 😅
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Modo har många ute i HA klubbar nu som tillhörde MoDo förra säsongen.
Tex, Nygren, Styf, Jacobson, Ingman, Marenis, Svenningsson, numera Norèn samt Nordin och Umegård i hockeyettan. Har säkert missat en eller flera.
Tycker dock någon klubb borde kunna ta över Mannbergs kontrakt....
Tex, Nygren, Styf, Jacobson, Ingman, Marenis, Svenningsson, numera Norèn samt Nordin och Umegård i hockeyettan. Har säkert missat en eller flera.
Tycker dock någon klubb borde kunna ta över Mannbergs kontrakt....
+ 1
Bra lösning! För Noren!
STORT LYCKA TILL! Jacke!