Silly: Tycker ändå det är tråkigt. Hade gärna sett att Norén fått en chans denna säsong. Men bra lösning såklart.
Inlägg: 2574894
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10015}: vi har inte råd att chansa på juniorer just nu. Brukar kunna vara riktigt ojämna prestationer. Skulle inte förvåna mig om Norén och Jakobsson får chansen nästa år
+ 1