Inlägg: 2578734
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Tarasov: bortsett från att han spelat tre säsonger i modos juniorlag, finns det nåt som talar för att han skulle vilja spela i modo? stockholmare, spelat i färjestad och rögle som seniorspelare. lär ha intresse från andra shl-klubbar vilket driver upp priset och modo lär inte vara mest intressant tyvärr
Haft Gradin i J20