Tarasov: bortsett från att han spelat tre säsonger i modos juniorlag, finns det nåt som talar för att han skulle vilja spela i modo? stockholmare, spelat i färjestad och rögle som seniorspelare. lär ha intresse från andra shl-klubbar vilket driver upp priset och modo lär inte vara mest intressant tyvärr
Inlägg: 2578740
Svarskommentarer
Sv: Silly season
{9315}:
7 säsonger i Modo var det väl?
Och vad sägs om ett ord från Hinken att han är tänkt att pela i 1: a backpar med Rundblad .
Allt är inte hugget i sten 😉
Så kör Rubins med Brickley! Eller Bernhardt.
Och Förjestad har ingen plats!
Rögle får snart hem en hemvändare!
7 säsonger i Modo var det väl?
Och vad sägs om ett ord från Hinken att han är tänkt att pela i 1: a backpar med Rundblad .
Allt är inte hugget i sten 😉
Så kör Rubins med Brickley! Eller Bernhardt.
Och Förjestad har ingen plats!
Rögle får snart hem en hemvändare!
Sv: Silly season
{9315}:
Omöjligt att sia om, beror på vad vi kan lägga och tror att vi fortfarande kan stå oss rätt bra i en budgivning. Offensiva backar kan man dessutom aldrig ha för många av!
Omöjligt att sia om, beror på vad vi kan lägga och tror att vi fortfarande kan stå oss rätt bra i en budgivning. Offensiva backar kan man dessutom aldrig ha för många av!
+ 1