Inlägg: 2578757
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Silly: hinken tror att sam inte missar så lång tid, låter positivt, men så är det hinken.
tre veckor till på roma, det visste vi redan.
tre veckor till på roma, det visste vi redan.
+ 1
7 säsonger i Modo var det väl?
Och vad sägs om ett ord från Hinken att han är tänkt att pela i 1: a backpar med Rundblad .
Allt är inte hugget i sten 😉
Så kör Rubins med Brickley! Eller Bernhardt.
Och Förjestad har ingen plats!
Rögle får snart hem en hemvändare!