+ 3
Inlägg: 2579111
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: Två gävlebor lyckas alltså bättre på att sälja en produkt än cmore/tv4, viaplay och discovery. Pinsamt för jättarna.
Förstår det som köpte pirat, det är för tok för dyrt att se hockey. Delar förövrigt mitt konto med farsan och morfar!
Förstår det som köpte pirat, det är för tok för dyrt att se hockey. Delar förövrigt mitt konto med farsan och morfar!
+ 1
Två Gävlebor döms till fängelse i två och ett halvt år för att ha bedrivit ett illegalt streamingnätverk, skriver DI Digital.
De ska också betala över 196 miljoner kronor i skadestånd till C More, Viaplay och Discovery.
Enligt åtalet hade nätverket närmare 13 000 användare. En anonym tipsare uppgav att denne betalat 2 900 kronor för en box som gav tillgång till det illegala iptv-nätverket.
Vid en husrannsakan hittade polisen whiskey för 1 miljon kronor, 47 guldtackor och drygt en kvarts miljon kronor i kontanter, skriver DI. Dessutom kunde 450 000 kronor i bitcoin säkras.
Männen nekar till brott.