+ 1
Inlägg: 2579114
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{7639}: Att se MoDo blir aldrig för dyrt, bara en fråga om prioriteringar. Betalar hellre för trygga sändningar än att ge ''gängkriminella'? lite whiskey o några hundra miljoner. Bättre pengarna går till att vi fortsättningsvis kan se alla matcher i våra högsta serier
+ 5
Förstår det som köpte pirat, det är för tok för dyrt att se hockey. Delar förövrigt mitt konto med farsan och morfar!