Sigge: ett tillsvidarelån så bra då skador utan tvekan kommer, vet inte hur lånen ser ut för Jakobsson, Norén och Styf?
Inlägg: 2584019
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Heyerdal: Lite bitterljuvt, gillar OP och den träning han lagt ner i sommar för att vara fit inför säsongen, han är en av få som kan grisa och vara riktigt fysisk.
Men det är tight i laget och vi måste ändå försöka ha det absolut bästa laget över 4 formationer.
Men det är tight i laget och vi måste ändå försöka ha det absolut bästa laget över 4 formationer.
+ 8
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Heyerdal: Styf är säsongen ut om jag inte minns fel, tror Norén och Jacobsson är tillsvidare.
+ 1