+ 8
Inlägg: 2584022
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Bitterljuvt är en bra sammanfattning. Spelare som Ingman , OP , o flera kanske får lämna(förhoppningsfullt tillfälligt).
Men framgång kräver sin tribut, förra säsongens kapten kanske också får förstärka Republikens lag framöver.
Gillar dock att Östersund blir mer o mer MoDo, kan gynna båda
Men framgång kräver sin tribut, förra säsongens kapten kanske också får förstärka Republikens lag framöver.
Gillar dock att Östersund blir mer o mer MoDo, kan gynna båda
+ 13
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Är nog inte speciellt roligt att gå från att vara stjärna i Västervik till att göra några byten per match. Klockrent att han får spela lite mer nu.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Håller med delvis men samtidigt tycker jag att OP varit alldeles för dålig på att vara fysisk och grisig när det är det han ska bidra med till laget
+ 2
Men det är tight i laget och vi måste ändå försöka ha det absolut bästa laget över 4 formationer.