+ 13
Inlägg: 2584037
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: Tror Wahlberg är närmre ÖHF än ÖIK när det kommer till utlåning. Svårare att röra på sig med fru och barn.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: Detta kanske är avhandlat redan men.. Hur formerar man fjärde nu tro? Kliver Niederbach in som center där och AP blir 13:e eller tar han Jinesjö Karlssons plats på kanten?
Inte helt självklart att bryt upp den kedjan heller.. Någon som sett formationerna på träning?
Inte helt självklart att bryt upp den kedjan heller.. Någon som sett formationerna på träning?
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: Känns bra att Öik har blivit som ett farmarlag för oss. Förhoppningsvis är det bra stämning i laget och att spelarna utvecklas!
+ 2
Men framgång kräver sin tribut, förra säsongens kapten kanske också får förstärka Republikens lag framöver.
Gillar dock att Östersund blir mer o mer MoDo, kan gynna båda