JoJo2613: Såg nog säsongens värsta filmning där Schilkey kastar när moraspelaren möjligen touchar honom. Helt sinnessjukt tydlig filmning.
Inlägg: 2592061
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Topp 3 tydligaste filmningarna har kommit från Lövenspelare. Inte konstigt då Stråhle och Kenttä har satt det i system. Filmningar och fult spel är inget som leder till SHL (något dom inte begriper).
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Nu har båda lagen tagit deras time outer inte ens 6minuter in i matchen.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Den där som Lodin gjorde 20/21 när vi spelade borta mot dem slår nog den, men den var sjukt tydlig, ja.
Jaha, läste slarvigt så såg inte att du skrev säsongens.
Jaha, läste slarvigt så såg inte att du skrev säsongens.
+ 1