Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Den där som Lodin gjorde 20/21 när vi spelade borta mot dem slår nog den, men den var sjukt tydlig, ja.

Jaha, läste slarvigt så såg inte att du skrev säsongens.