Gavelo: det är faktiskt chockerande hur dåligt utfall modo har på sitt box play. det ska liksom inte gå att vara så svaga
Inlägg: 2603272
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Skellefteå AIK 23-11-25 Hemma
{9315}: Där gick Ridån ned, förlustsviten håller i sig.
Det mest spännande nu blir och se om Modo kan spräcka nollan
1-3 haha spännande
Det mest spännande nu blir och se om Modo kan spräcka nollan
1-3 haha spännande
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Skellefteå AIK 23-11-25 Hemma
{9315}: Första kedjan som tar utvisningen, -2
Ejk center nästa?
Sam Sam Sam
Ejk center nästa?
Sam Sam Sam
Sv: MoDo Hockey - Skellefteå AIK 23-11-25 Hemma
{9315}:
Det där var spiken i kistan, 0-2 var nog svårt så 0-3 är omöjligt.
Speciellt mot ett lag som SAIK.
Det där var spiken i kistan, 0-2 var nog svårt så 0-3 är omöjligt.
Speciellt mot ett lag som SAIK.
Sv: MoDo Hockey - Skellefteå AIK 23-11-25 Hemma
{9315}: Kanske dax att överge passivt styrspel i BP? Jag är dock bara en läktarcoach