{9315}: Kanske dax att överge passivt styrspel i BP? Jag är dock bara en läktarcoach
Inlägg: 2603277
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Skellefteå AIK 23-11-25 Hemma
snowden: Vårt boxplay har alltid varit passivt. Då blir det sånt här utfall. Ingen indikation på att vi ska ändra något i det heller
+ 1