Gavelo: Ja det är riktigt dåligt att vi har den statistiken vi har. Vet inte om vi gjort några justeringar, men det är dags att vi tänker om gällande BP.
Inlägg: 2603330
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Skellefteå AIK 23-11-25 Hemma
Bara tacka för lektionen! Saik bättre i 60 av 60 minuter och det är inget konstigt med det. De är ju trots allt regerande finallag! Att HV torskade vara det bästa med denna hockeykväll!
Sv: MoDo Hockey - Skellefteå AIK 23-11-25 Hemma
Har jag missat något hemma? Kom med med 1m kvar på klockan.