Har jag missat något hemma? Kom med med 1m kvar på klockan.
Inlägg: 2603337
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Skellefteå AIK 23-11-25 Hemma
bara att tacka för lektionen, tycker skellefteå är riktigt jäkla bra alltså. otroligt bra defensiva, självförtroende deluxe med pucken
0-1 kommer till när rundblad (tror jag?) och roma förlorar sina dueller, tråkigt att det är dom två som ska vara bäst i laget som gör det. lehtinen ser inte ett dugg, är väl fem-sex spelare framför mål
0-2 hamnar theo och walli framför mål och förlorar inte oväntat duellen när backarna är bakom mål
bp är katastrofdåligt just nu. där måste blödningen bara stoppas på vilket sätt som helst
tycker inte modo är värdelösa, en del tabbar särskilt i första, men jag tycker skellefteå är mycket bra idag, kanske bästa laget modo mött hittills men tar inte gift på den analysen
0-1 kommer till när rundblad (tror jag?) och roma förlorar sina dueller, tråkigt att det är dom två som ska vara bäst i laget som gör det. lehtinen ser inte ett dugg, är väl fem-sex spelare framför mål
0-2 hamnar theo och walli framför mål och förlorar inte oväntat duellen när backarna är bakom mål
bp är katastrofdåligt just nu. där måste blödningen bara stoppas på vilket sätt som helst
tycker inte modo är värdelösa, en del tabbar särskilt i första, men jag tycker skellefteå är mycket bra idag, kanske bästa laget modo mött hittills men tar inte gift på den analysen
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Skellefteå AIK 23-11-25 Hemma
{7426}:
SAIK är grym kommer spela final.mot FBK!
SAIK är grym kommer spela final.mot FBK!
+ 1