{10015}: Wennerholm lider ju av något; Måste köra aggressiv VooDoo åt det hållet mot 08-apan! De är ju dumma där så in i helvete!!
Inlägg: 2608843
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 23-12-02 Borta
Costanza: Det värsta är ju att han har en erkänd kraft. Så nu räknar jag med förlust på torsdag. Det enda som kan rädda oss nu är om han jinxar Timrå också.