Costanza: Det värsta är ju att han har en erkänd kraft. Så nu räknar jag med förlust på torsdag. Det enda som kan rädda oss nu är om han jinxar Timrå också.
Inlägg: 2608845
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 23-12-02 Borta
{10015}: Karln måste ju lära sig att hålla igen käften om han nu är MoDoit ;-)
+ 1