+ 2
Inlägg: 2608914
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 23-12-02 Borta
Nucky: djurgården borde hugga. KG har ingen skam och behöver en bra keeper
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 23-12-02 Borta
Nucky:
Fick intrycket att han medvetet skrev ner oss inför matchen mot vinnaren i den moraliska finalen.
Fick intrycket att han medvetet skrev ner oss inför matchen mot vinnaren i den moraliska finalen.
+ 1
Dessutom biter inte jinxarna längre.
Angående Bartosak till svensk hockey och Brynäs. Om det vore en annan klubb kanske någon tagit risken, men med Brynäs historia är det nog en omöjlighet.
Dock synd för dom, för med honom i laget hade dom varit så gott som klar med HA efter denna säsong.