Nucky: djurgården borde hugga. KG har ingen skam och behöver en bra keeper
Inlägg: 2608971
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 23-12-02 Borta
Förresten va det någon som reagerade på att Näsen sköt slagskott från blå i slutet på första perioden? Jag va i chock men glömde skriva