Costanza: skämt åsido blir det såklart jättetufft på torsdag. lite förvånad att dom gjort så lite mål men kapaciteten finns där och vi vet allihop att dom brukar vara bra mot modo. blir tufft!
Inlägg: 2609060
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9315}: Fasiken tikarna är ju trea i ligan, det blir en fin skalp och tre viktiga poäng.