{9315}: Fasiken tikarna är ju trea i ligan, det blir en fin skalp och tre viktiga poäng.
Inlägg: 2609068
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{7639}: Nästintill allsvenskt lag på torsdag om Rååma och o'reagan är borta mot "Sveriges bästa offensiv" 🫣 Och ändå har vi en chans på poäng. Hinken och Karlin skojar man faen inte bort 🥳👍
+ 8