Bad_Brett: Enda positiva är att IKO leder... Det vore inte dumt om de snodde poäng...
Inlägg: 2616908
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 23-12-19 Borta
henkeiskogen: En bra period av oss nu, synd vi redan gett dem 2 i handikapp.
Tomasek gjorde sig jätte illa! Men missade inte ett byte, Bofors fasoner.
Tomasek gjorde sig jätte illa! Men missade inte ett byte, Bofors fasoner.